Veel gestelde vragen

  • Zijn er handdoeken en beddengoed voorzien?

    In het appartement is beddengoed en een handdoekenpakket voorzien. De bedden zijn opgemaakt bij aankomst.

  • Kan ik mijn huisdier meenemen?

    Huisdieren zijn toegestaan na op aanvraag.

  • Mag ik roken in het appartement?

    Roken is niet toegestaan in de appartementen.

  • Hoe boek ik een appartement?

    Via de website. Ga naar reserveren en vul alle verplichte velden in. Naast het invullen van uw persoonlijke gegevens, uw e-mail en mobiel nummer, kiest u wel appartement u wenst te huren en voor welke periode. Daarna kunt u nog een bericht plaatsen. Check in elk geval vooraf de beschikbaarheid.

  • Ontvang ik direct een bevestiging van mijn boeking?

    Er wordt zo snel mogelijk een bevestiging gestuurd per e-mail. Daarna wordt het huurcontract digitaal doorgestuurd. Dit huurcontract kunt u digitaal ondertekenen.

  • Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

    Voor het wijzigen van de data van uw verblijf, kunt u best telefonisch contact met ons opnemen.
    Wij zullen ons best doen om uw boeking te wijzigen.

    Bij annulering wordt het voorschot niet terugbetaald.

    Annuleringskosten = 50% van de huur bij annulering minder dan 2 weken voor aankomst.
    Annuleringskosten = 100% van de huur bij annulering minder dan 1 week voor aankomst.

  • Wanneer krijg ik de waarborg terug?

    De waarborg wordt terugbetaald ten laatste 2 weken na uw vertrek. Overmatige elektriciteitskosten worden afgetrokken van de waarborg.

  • Moet ik mijn aankomsttijd bevestigen?

    Ja. Wij vragen u een bericht te sturen via WhatsApp, zo’n 30 minuten voor aankomst.
    Uw contactpersoon zal dan naar het appartement gaan om u daar te ontmoeten en de sleutels te overhandigen of u krijgt een bericht met de incheckprocedure via een sleutelkluisje.
    De contactgegevens staan vermeld op het huurcontract.

  • Wat moet ik doen bij problemen in het appartement?

    Bij problemen, of indien u iets breekt in het appartement, neem dan contact op met uw contactpersoon of de eigenaar. Zij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te repareren of te vervangen.

FOLLOW

Facebook

Instagram